Veelgestelde vragen

VAAK GESTELDE VRAGEN:

Welke producten biedt Tapijtomaat.nl aan?
Wij bieden vinyl tapijten, voor buiten en binnen, evenals beschermende kussens voor stoelen en bureaus.
Hoe zoek ik naar een bepaalde grafiek?
In de Carpetomat shop kunt u de zoekmachine gebruiken door uw gewenste zinnen in te typen of gebruik maken van de gecreëerde categorieën: bestemming, thema's, collecties en aanbevolen. U kunt ook altijd hulp vragen aan onze adviseurs door hen te contacteren via chat of e-mail op info@Tapijtomaat.nl.
Hoe plaats ik een bestelling?
Zo eenvoudig is het! Als je het gewenste kunstwerk hebt gevonden, kies je gewoon het gewenste formaat en klik je op ADD TO CART. In de winkelwagen vult u het bestelformulier in en doet u de betaling. Als u problemen hebt, kunt u altijd schrijven in onze chat of ons bellen op +49 20995509311 en onze adviseurs zullen u helpen.
Hoe betaal ik mijn bestelling?
U kunt uw bestelling betalen via beveiligde online betalingen: PayU, via traditionele overschrijving naar uw bankrekening of kies voor betaling onder rembours bij de koerier. 
Hoe een klacht indienen?
Als u na het uitpakken van het pakket merkt dat het product niet in overeenstemming is met de bestelling - het heeft de verkeerde maat, het verkeerde frame, het verkeerde materiaal of de bestelling is onvolledig, informeer ons dan door een e-mail te sturen naar info@tapijtomaat.nl. U kunt het beste foto's van het defect bij de e-mail voegen. Zodra uw klacht is aanvaard, sturen wij u het juiste product toe of storten wij uw geld terug.
Wat is de wachttijd?
Omdat de producten voor elke klant afzonderlijk worden gemaakt, duurt de verzending meestal maximaal 6-7 werkdagen nadat u de e-mail ter aanvaarding van uw bestelling hebt ontvangen. Natuurlijk proberen we deze tijd zo kort mogelijk te houden. Leveringen per koerier vinden plaats op de eerstvolgende werkdag
Wat zijn de leveringskosten?
De verzendkosten zijn individueel geprijsd en worden getoond in de winkelwagen bij het plaatsen van een bestelling.
 
Kan ik verzending naar het buitenland bestellen?
Natuurlijk! Wij leveren uw pakket waar u maar wilt. Internationale zendingen worden individueel geprijsd. Schrijf ons op info@tapijtomaat.nl.
Wat moet ik doen als een pakket beschadigd aankomt?
Als u schade aan het pakket vaststelt, moet u het in aanwezigheid van de koerier openen en samen met hem een schaderapport opstellen. Stuur het vervolgens naar info@tapijtomaat.nl samen met een foto van de schade. Zodra wij uw melding hebben ontvangen, sturen wij u een nieuw product van volledige kwaliteit.

 

 

Als je nog vragen hebt, stuur ons dan een e-mail!